Stinker som en rökt fisk/skinka..

Blev frivillig styckning igår och var lix hemma så jag kände att jag kunde offra mig trots jag redan styckat. Vi var dock bara 8 st. så det tog sin lilla tid vilket slutade med att det blev rätt sent innan man packat allt kött. Så blev bara hemmavid, fick spontan besök av bella och amanda :) mycket trevligt!

Sen kom jag inte isäng förän vid halv 4 / 4 vilket slutade i bara 2h sömn genom att jag steg upp 06:00 och for ut å jagade :) Har dock inte kännt mig trött men jag väntar bara på att de ska komma ikapp mig..

Nu blir det iaf en dusch för jag stinker grillrök och kände inte för att ha den "parfymen" ikväll!

Ha en bra kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0