Onsdag mitt i veckan..

Sitter och är galet trött nu men skriver ett litet inlägg innan jag går och lägger mig :)
Känns som jag hunnit en del idag :) jobba och varit i stan träffat Annelie som jag inte träffat på 100 år känns det som! Sen blev det även en sväng förbi på syjuntan där de jobbade på flitigt med helgens kostymer! :D

Imorn blir en spännande dag, ska prova på att jobba som elevassisten :) Får se hur det kommer gå en aning nervös :)

Nu sova och fundera lite på helgens kläder? hm..

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej syster!!!

I need help!!! :)



Du ser ju jag ha ju förstört min blog!!!! Kan du snälla fixa till den tror du?? Ja kan gärna ha typ samma grund o upplägg som du men uppe i headern gärna nått sådär fint som du gjort sist ja kan maila bilder :) hör av dig om du kan hjälpa mig så få vi surra lite ;) Puss

2011-11-04 @ 19:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0