Vi är inne i mitten av november :)

Helt galet vad tiden går!.. vars är snön? längtar efter de härliga vinterdagarna med skoter grillning och skran åkning!

Men vädret är fint idag oxå :) härligt med lite energi!

Helgen var ju riktigt trevlig, iaf av de jag minns ;) fredagen blev det stan med älskade mamma ♥ med avslut på eurasia. Sen blev de hem och iväg igen, ner till ånäset å köra bilkurra. shit vad taggad man blir på att vinna :P sen avslutades kvällen helt med lite film i brände.

Lördag blev det jobb på fm. sen hem tagga fest åka till stallet ta in hästarna och sedan började den vilda förfesten i västerbyn! Riktigt kul kväll som jag dock avslutade med att gå hem själv i mörkret trots att jag är livrädd, men jag lyckades men skulle aldrig göra om det i nyktert tillstånd.. så kanske lite full.. vilket oxå kändes av på söndag morgon. Det var tungt att slå upp de små blå när huvudet ville explodera och fyllan fortfarande befann sig kvar i kroppen och sängen/rummet fortfarande snurrade och magen kändes som den var på g upp.. men det snodde sådär lagomt innan det var dags att åka iväg och jobba kväll på ok :)

Sen blev det ett litet kort firande på farsdag oxå :) stackars pappa alla bakis och ingen har tid! Får göra bättre ifrån oss nästa farsdag ;)

Men iaf skippar måndagen genom att det bara blev en slödag..

lite om helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0