Trötter..

Usch känner mig typ överkörd av ett tåg, är så galet trött! skulle göra allt för att få lite energi lr det skulle nog va svårt just nu men..

Har varit helt död hela dagen idag på dagis, tur att det har varit en lung och skön dag :) lyckades t.o.m med en bra sak idag ;) alltid lika skoj att se en liten göra framsteg! Efter jobbet svängde jag förbi syster å familjen, känns som det var evigheter sen jag träffa dem så det var riktigt kul.

Nu behöver jag lite hjälp, på torsdag är det förskolansdag och alla ska klä ut sig! så ge mig gärna lite tips på vad jag skulle kunna klä ut mig till?? :)

Nu tror jag att jag ska gå å lägga mig, känns som jag behöver det!

Godnatt Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0