Godmorgon

Hahaha å så drygt, när jag väl skrivit ihop ett inlägg så klantar jag mig så att allt försvinner..typiskt!

Godmorgon lr snarare godmiddag, riktigt härligt väder idag och jag väljer att sova bort hela förmiddagen, nu i efterhand inte så värt men det är ju ändå så skönt!

Blir att åka och jobba snart på ok, em. mindre skoj men det funkar :). Nu är det 5 helger sen sist jag jobba helg, man har blivit lite bortskämd. Det är ju som bäst när man är ledig på helgerna å inte nån veckodag.

Ne ska försöka hinna lite annat än att sitta vid datorn innan jobbet :)
Blir nog städa lite sen är det nog dags att göra sig klar..= inte lite städning :P

Sen får man se vad denna kväll har att erbjuda förhoppningsvis lite mer än igår, fast det blev puffen och en mysig film med mig själv vilket inte var helt fel det heller.

Ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Det blev ju en snygg design på bloggen! :)

2011-05-14 @ 20:21:09
Postat av: Liza

Tack :)

2011-05-15 @ 15:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0