Överkörd...

Hahaha vad är detta sjätte inlägget för idag ne men femte kanske :P..

Ohh känner mig inte helt återställd efter gårdagens magsjuka.. känns som jag fått en rejäl spark i magen och att jag gjort världens träningspass.. :S hoppas det känns bättre imorn.

Idag har jag som ni märkt spenderat en hel del tid framför datorn (märks bla. på antalet blogginlägg..)

bortsett från mina andra drömmar jag hade igår så drömde jag om att även jag hade packat å klart inför att resa :) jag följde oxå med på jordenrunt resan :) mycket roligt!! Hahaha drömmer redan om er tjejer fast ni ännu inte åkt ;)

Ne nu blir det att pillra sig isäng imorn ska jag nämlingen klippa och färga håret.. känns dock lite jobbigt genom att håret redan är kort och att jag har beslutsångest över om jag ska fortsätta med det blonda lr bli mörk igen..??

vad tycker ni?
 
ursäkta bildvalet.. en aning gamla

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: julia, erika sara

men sotnosen! hoppas dum ar bra, jag fick magsjuka pa planet, har typ smittat ett halv land kanns det som... hoppas int!

vad blev de for harfarg? lagg in biiiiild!! nyfikna :D ha de bra:)

KRAAAAAAAAM

2011-02-04 @ 13:51:01
URL: http://tittadereser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0