Lördagen..

Lördagen åkte jag till stan med mamma och syster sofie :)
Jag var akut behov av en massa små basprodukter å genom att det blev jobb hela veckan så hade jag inget annat val än att åka in på lördagen :)

Fick iaf i stort sätt itag i det nödvändigaste, tråkigt nog fanns inte allt som jag egentligen ville ha men det gör man ju inget åt :).



Sen hade jag dock lite missflyt med andra saker.. folket på stan gjorde mig irriterad och för att inte glömma bilarna i trafiken, de körde som ja gud vet vad..skitdåligt iaf! En av det viktigaste sakerna jag skulle hinna med hade hunnit stänga.. och jag hittade inga kläder att ha på företagsfesten. men men :P

Kvällen var iaf trevlig, var hos henke tredje kvällen irad :) vi såg i rymden finns inga känslor. Sen åkte jag hem och hinner knappt somna förän jag vaknar av att jag fått magsjuka...

Så min söndag var inte den roligaste men idag känns det bättre, känner mig bara lite sliten  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0